Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Романівського районного
суду Житомирської області
від «11» січня 2019 року № 1-од
П О Л О Ж Е Н Н Я
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією
Романівського районного суду Житомирської області
Головою Комісії призначається керівник апарату суду, а секретарем – старший секретар суду.
складання на підставі пропозицій працівників суду та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі – Перелік відомостей), і подання його на затвердження голові суду;
перегляд документів з грифом «Для службового користування» на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;
розслідування на підставі рішення голови суду фактів втрати документів з грифом «Для службового користування» та розголошення службової інформації;
розгляд питання щодо присвоєння грифа «Для службового користування» документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;
вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які їм будуть передані.
контролювати дотримання працівниками суду вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;
вимагати від працівників суду у випадках втрати документів з грифом «Для службового користування» розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;
заслуховування на своїх засіданнях працівників суду про причини втрати документів з грифом «Для службового користування»;
надавати голові суду пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;
інформувати керівництво суду з питань, що входять до компетенції Комісії.